Friday 2 March 2012

Pengakhiran Feb Permulaan Mac....

Assalamualaikum...
Alhamdulillah hari ni aku bernafas lg di penghulu hari. Terima Kasih Allah.
Walaupun hati ni seronok dpt berjalan kt kl kelmarin, namun hati ni berat sangat nk balik ke arau. xtahu la kenapa. ada sesuatu yg tidak elokkah.. sesuatu yg aku xingin kan terjadi. pelik. huhu.. jgn bersangka tidak baik Insyirah.. istighfar banyak2..
Nak sgt berjalan aku jalan la sudahnya jugak hari rabu lepas. Tapi ada kejadian yg tidak di ingini berlaku juga. saat aku nk relaks lepas tension,time tu la macam2 terjadi. huhu.. sedih sgt. masa aku otw nk ke kl, ada seekor binatang dtg dr mana tah tibe2 melintas, lari laju tp xlepas kete aku, langgar la hbs body depan kete Myvi.. jenuh.. nervous..fobia sume ada...
lepas dh selesai anta kereta sume... aku bawak kelisa juga akhirnya. huhu.. kul 2 aku tiba di sana.
dup dap dup dap.. kenapa ya. hahaha..
jejalan la apa lg. merayap.. bertembung plak ngan team Let Tour De Langkawi... jenuh.. nasib la aku sabo. kalau x mmg aku langgo sume.. hahaha..
nasib sume penunggang tu sume hensem2 kan. haha..  hurm, alhamdulillah semalam jugak aku selamat smpi ke teluk intan. pejam2 celik2.. hari ni dh jumaat. esok sabtu. then ahad. kelas mula hari isnin. oh no..
Betapa beratnya hati ni nk balik ke arau. huhu. kenapa ya. tp igt insyirah pergi menutut ilmu sejauh mana sekali pun... tuntutlah ilmu yg bermanfaat di mana yg boleh kau bawa ke akhirat kelak. insyaALLAH...biasalah dh sebulan melekat kt umah nk balik sana berat le. nasib amik intersesi kalau tk jenuh aku. lagi malas nk balik sana. huhu..
Aku rasa setakat ini dahulu aku punya cerita untuk kali ni... sebelum aku berangkat pulang ke tmpt aku menuntut ilmu. huhu..
Wassalam...

No comments:

Post a Comment