Saturday 31 March 2012

Pemergian mu....

Assalamualaikum..
Pemergian atuk yang tidak disangka sangatlah aku xduga... 
apatah lagi emak dan adik-beradik mak aku...
Kadang-kadang seminggu kita lihat dia sihat sahaja namun tidak kita sangka sekelip mata Allah leh amik nyawa kita...
Atuk pergi tanpa aku sangka... Dua minggu lepas aku baru pulang untuk melepaskan tension. maka itulah kali terakhir aku bersalaman dengan arwah.. 
Arwah banyak meniggalkan pesan sblm "pergi"... 
aku akan igt smpi bila2 pesanan arwah...
Pemergian atuk tanpa ku duga... 
AKU SAYANGKAN ARWAH... 
tempat arwah tiada dalang gantinya..
Siapa lagi nk panggil namaku..."FATIN..."
AKU masih belum boleh reda untuk menerima pemergian atukku...
namun aku harus menerima  March pemergian beliau...
Tanggal 28 March 2012, jam 3.30 petang, atuk ku menghembuskan nafas beliau yg terkahir...
di sebuah klinik kerajaan di ipoh di wad kecemasan..
arwah di katakan meninggal kerana sakit tua..
BUKAN kerana faktor lain...
Jangan menuduh sesuatu yang tidak pasti...
Aku rasa kali ni setakat ini sahajalah aku punya cerita..
kali ni aku update kisah sedih...
ingin berkongsi itu sahaja niatku..
Wassalam...

No comments:

Post a Comment