Sunday 25 March 2012

Mimpi di Hari Ahad...

Assalamualaikum...
Hari ini tanggal 25 hb March 2012... Sekejap sgt masa berlalu.. sudah hampir ke penghujung bulan March.. Maka MARCH bakal melabuhkan tirai dan APRIL bakal membuka nota baru buat semua manusia.. 

Hari ni aku nk kongsi sesuatu.. Kehidupan di tmpt org kadang2 mengajar kita untuk bersyukur hidup di tempat asal kita.. mmg seronok merantau melihat kehidupan, suasana, corak pergaulan dan cara tatatertib manusia di sini.. Maksud aku disini ialah, Aku merantau untuk menuntut ilmu.. pelbagai kerenah,budaya dan sikap manusia aku lihat di tempat orang kini. ini bru sikit.. 
Ini salah satu contoh aku xthu la sape yg parking sesuka hati cam ni kan.. men parking je. igt parking ni dia byr sorang kot untk cukai jalan.. dh elok2 org buat slot parking tu untuk muatkan kereta tu, tp boleh plak parking sesuka hati... adooiiii...

Ini lagi satu kejadian... men belasah je parking smpi kuar ke jalan.. tahu lah nk cepat g beli nombor ekor ke apa ke.. tp pk la sama.. org nk lalu.. kang langgar belakang kang mintak plak bayo saman bagai nak naik court la kan...
Hish,manusia2.. macam2 ragam... 

Hari ni hari ahad.. aku rasa cam lama plak cuti kan.. tapi apa yg aku cakap kan kat sini... lama n panas.. Arau skrg sgtlah panas.. aku xtahu lah kenapa.. terasa cam duk kt afrika.. mandi tgh2 malam pun air masih terasa panas.. dasyat la.. 

Disebabkan cuaca terlalu panas.. aku smpi termimpi2... nak tahu aku mimpi sape... ni haa kat bawah ni aku mimpi si dia..

dasyatlh kan... smpi termimpi2.. aku xigt pun kt dia. nk kata dia igt kt aku, kenal pun tk, dia thu ke aku? haha.. 
ke jodoh aku ngan artis??
berangan nyahhhh... 
hurm,aku rasa hr ni takat ni je apa yg aku nk share.. sbb ngah2 update laptop off.. bateri habis n idea pun off.. hihi...
wassalam...

No comments:

Post a Comment