Friday 24 February 2012

nak berjalan..

Assalamualaikum...
Keinginan yg masih belum di capai. aku nak berjalan ngan kawan2. insyaALLAH...
Ahad ni kita g jejalan ya. hahaha.. mari lah kita pergi hari2. haha..
Bosan melanda diri. sebelum sambung menelaah. dan sebelum kita nk menuntut ilmu yg penuh dgn kepadatan masa untuk tgk buku je mrilah kita sama2 mengenjoykan diri ke tempat yg boleh kta relaks dan enjoy. hihi..
Xthu nk update apa sgt. tibe2 mood nk update sbb hujan. idea xberapa nk ada tp nk menaip jugak.
Hari ni seperti biasa xda kemana dan jadual as usually anta n amik adik,mak n ayah. seperti biasa. xda perubahan.
Seronok je tgk kawan2 berjalan ngan pasangan masing2. bila la aku nk g honeymoon ngan bakal / calon suami. kah6. lawok je.
Calon pun xda lagi nyah..
Apatah lg nk berangan g honeymoon. berangan dlm mimpi je la.
Xda maknanya nk berjalan kalau pasangan xda.. hihi..
Semoga jodohku di pertemukan dengan cepat dan Allah memudahkan segala perjalanan pertemuan kami. InsyaAllah.
Saya mencari seorang suami bukan seorang yang tidak boleh membimbing saya. Saya ingin kan imam yg mampu membawa saya ke syurga. insyaALLAH...

2 comments:

  1. x bis2 ngan suami nyer niee.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. well, i nak suami. haha.. i nak suami untuk anak2 i.. hihi..

    ReplyDelete