Thursday 16 February 2012

Masa seperti diulangi...

Assalamualaikum..
Sebenarnya tak tahu nk update apa untuk blog.. sbb xda wat pape pun untuk selama tempoh di singgah sana percutian sem ni. haha.. sbb xda duit nk berjaln so duk umah buat keje umah je la..
Bangun,Sidai kain, Basuh pinggan,Masak nasi,Masak(kadang-kadang)... angkat kain , and the most important thing...TENGOK TV... and online xberapa nak elergik sgt la. hahaha..
Pagi mendung so apa lg sedap la tidur bg kami ni warga yang sedang beristirehat di singgah sana percutian sem ni. haha.. sbb lepas ni xda masa dh nk rehat2. dah la result nk kuar beberapa hari lagi. mmg lagi bertambah gundah gulana la aku. mimpi pelik2 sudah dtg.. adat aku kalau result nk kuar.. tp xthu la mmg akan terpk xlepas. pttnya xleh cam tu.. kta kena truskan berdoa..
Hurm, tp aku cam dh pasrah je. hahaha.
Dah la aku buat macam2 luahan perasaan. mmg menggila la aku sblm ni... pndi2 je luah perasaan kan.. tapi salah ke kalau kita bgthu perasaan kita?
btw, pasal luahan perasaan ni nnt aku update lain ya. sbb buat masa ni masih lagi perlu di fikirkan. hihi.. selamat membaca. sbb xda sgt benda menarik yg nak di kongsikan. bosan2 ni la keje update xda gmbr. sorry guys.. sy masih beljr untuk menulis blog dgn baik. hihi...
wassalam..

No comments:

Post a Comment