Monday 2 January 2012

Perjalanan yang baru.. 2012...



Tahun 2011 sudah melabuhkan tirai.. Kini tahun 2012  pula mula mengembangkan sayap..
Aku harap segala yg berlaku di tahun 2011 akan menjadi kan aku lebih matang dan jauh lebih baik untuk tahun 2012.. Aku hanya manusia biasa yang hanya mampu melakukan yg terbaik dengan keizinan Allah.. Dia Maha Mengetahui dan Maha Merancang yang paling baik...
Setiap yg berlaku aku harap pasti ada hikmah. dan kesabaran itu penting kerana Allah syg orang yang sabar...
Hidup tanpa teman tidak menghalang aku untuk terus mengukir senyuman. Walaupun ada sedikit rasa cemburu melihat kwn2 yg ada pasangan namun aku cuba untuk tabah dan teruskan hidup tanpa insan bernama kekasih kerana aku percaya aku ada Kekasih aku sendiri..
Allah menjanjikan yg terbaik sekiranya kita berusaha untuk mendptkan yg terbaik.. Doa itu senjata paling kuat untuk umat islam...
Kejar apa yg mampu dulu Insyirah... insyaALLAH...
Demi mencapai hasrat murni dlm hati.. Usaha dan doa masa nya akan tiba..
Dengan restu Illahi insyaALLAH...

No comments:

Post a Comment