Monday 5 December 2011

Bertemu si dia hari ni...



Assalamualaikum. hai semua pembaca blogger yg sudi nk membaca blog saya ni kan.
maaflah saya xberapa pndi nk edit lg blog saya. hari ni saya nk kongsi something.
Seronok tak terkira kerana penutup hari ni sepanjang kelas yang boleh dikatakan padat la jugak, saya bertemu dgn seorang yang bru je sy jumpa and sy suka. sbb dia sgt comel. cute. chinese look. oohhh so sweet. hihi...
Sejak hari kejadian diri ni macam exicted kalau dapat jumpa si dia lagi. alhamdulillah hari ni Allah temukan kami buat kali keduanya. alhamdulillah. kalau ada rezeki lg insyaALLAH adalah masa untuk jumpa dia lg.
Korang nak tahu tk dia nek kete pe, i`m not sure either tu mmg kereta dia atau dia tolong bawakkan. but i guest tu mmg kereta dia la. hihi.
sweetkan? hihi.. hurm,kalaulah dia thu. hahaha.. biarlah rahsia lagi. hihi..
mungkin satu hari nnt dia akan tahu. tp mungkin tidak jugak.
Jauh lagi perjalanan ini untuk di kejar. hih..
mungkin jugak aku bukan taste dia. manalah thu dia taste tinggi nk awek free hair, lawa,cantik... mnelah padan ngan aku ni...
percaya pada jodoh yang ditentukan oleh Allah. itu lebih penting. kan? hihi...


No comments:

Post a Comment